Tema: Re: prieskoniai kalakutienai
Autorius: Dautarte
Data: 2010-05-17 12:08:20
O gal verta pabandyti marinuoti jogurte? Kalakutienos saslyko neteko
valgyti, bet mano drauge taip ruosia vistienos slauneliu file. Prieskoniai
pagal fantazija. Mesa iseina labai sultinga ir skani. Be to berods
Blumentalis savo "Kitchen chemistry" irode, kad mesa marinuojama jogurte ar
pan. pieno produktuose geriau prisigeria prieskoniu, yra minkstesne,
sultingesne ir pan., kas kalakutienai gali buti aktualu.