Tema: Re: Vynuogines sraiges.
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-05-11 16:42:07
    Mes jas miltais apibarstem ir laikem apie puse paros, paskui nuplovem ir
pavirem pasudytam vandeny. Kadangi buvo jautriu gurmanu,
tai apvire jas istraukem is kiautu ir atskyrem virskinima ir zarnyna nuo
kojeliu (tas daiktas kuriuo jos sliazioja). Kojeles pacirskinom ant sviesto
su cesnakiuku. man skanu, nors ir atrode kietokos (matyt per daug pavirem).
Jautrsni gurmanai atsisake ragauti.

Kazkokiam www kurie uzsiima sraigiu ruosimu buvo receptukai, kaip is ju
"sviesta" (sviesto ir maltu kojeliu su zolelem misinys) daryt, maciau per
TV, kaip ji ruosia. Nieko labai sudetingo. Ta sviesta jie sudeda atgal i
kiautus ir taip paruostas i FR isveza. FR gurmanai jas truputi pasildo, kol
tas misinys suminksteja ir deda is kiauto ta misiny ant paskrudinto FR
batono. Ple... net seiles nutyso jau.