Tema: Re: gero virtuvinio peilio
Autorius: BAAS
Data: 2010-05-06 09:35:14
Pats aš labai mėgstu pasisukti virtuvėje ir labiausiai nekenčiu nepatogių ir
atšipusių peilių. Todėl prieš gerus 12 metų nusipirkau du peilius ir
deimantinį galastuvą
Pirkau viską iš firmos Lays Baltija. Peiliukai iš kompanijos DICK GmbH&Co
Visi marketinginiai Zwillingai, Villeroyai ir pan., kaip sako rusai, rūko.
Už tokią kainą kokią įvardijai - nusipirkti galima parduotuvėje, esančioje
Klaipėdos gatvėje, Vilniuje.
Rankena bus ne medinė (kas yra man asmeniškai patogiau) bet plastmasinė.
Bet. Peiliai skirti profesionaliems mėsininkams ir tikrai rankoje guli
patogiai
su bet kokia rankena.
Esminis dalykas - galandimas privalomas tik su deimantiniu pirštu.

BAAS