Tema: Re: Čili koldunai
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-05 19:18:02
Keistas dalykas, jie man labai patiko, bet ash ju visai negaliu valgyt – ishvemiu 15 min. begyje. Kol valgau - skanu, viskas gerai, tik baigiu, ir prasideda. Bloga nebuna, nieko neskauda, bet vemulys kyla, kas ten juose galetu but..? Ir labai staigiai sukyla, karta vos spejau gatven ishbegt, ir su tokia jega pavariau, kad shaligatvis buvo per visa ploti nuklotas 4 suriu idaru. Alergishkas lyg nesu niekam, bent nesu pastebejes....