Tema: Re: Lietuviska gira ruko
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-28 09:39:58

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų
news:hr8imb$sh9$1@trimpas.omnitel.net...
> Vakar paragavau Baltarusiskos giros (pirkau lyg ir norfoj, stikliniuose
> buteliuose, kaip nuo alaus). Tai atidarius buteli kvapas is karto
> primine gira is backu (tarybine), o ir skonis nenuvyle.
>
> Kitas giras jau braukiu is pirkiniu saraso. Sitos net skambesys pilant i
> bokala kitoks, toks koks turi buti :)

Siaip tai Norfoje pries Naujus buvo labai nebloga ukranietiska gira -
"TARASAS BULBA" ant etiketes buvo atvaizduotas , bet veliau jos neteko
matyti. O kas link baltarusiskos giros, tai labai nebloga gira buna pirkti
Rudaminos ukininku turgelyje ir vadinasi irgi Хлебный квас, nors man tai ji
siek tiek per saldi - mano uspratimu квас он и должен быть с кисленьким
привкусом.