Tema: Re: Garu puodas
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-14 13:11:55
aš savo mažylei pietus kasdien jame verdu - daržoves ir mėsą/žuvį/krevetes.
O šiaip jame gaminu viską, ką reiktų virti vandenyje: koldūnai, kukuliai,
bulvės, kitos daržovės. Daržoves iš pradžių išgarinu, po to pridedu
prieskonių, jei reikia. Mėsą ir žuvį garinu marinuotus arba su prieskoniais.
Grybai gaunasi pavandeniję, mano galva, puodas jiems netinka. Vištienos
reikia stengtis nepergarinti, nes gaunasi sausa. Žuviai tinka labai gerai,
bet skaniau gaunasi neriebi balta žuvis. Bet iš esmės, kažkokio skonio
stebuklo ar ypatingų receptų ten nėra :-) Bet tam tikrais atvejais naudoti
patogiau, nei tradicinį puodą su vandeniu, ir maistas mažiau sutęžta, nei
verdamas ir yra tipo sveikesnis, nei kepamas