Tema: AW: AW: Rūta
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-11 19:07:51
tipo, ieškote logikos tautosakoje? :) Pasiklausk žiniuonės bobutės kokiam
kaime ir sužinosi, kad 'užtrukus dienoms' reikia rūtų nuoviro inkalt. Ir
apskritai, rūtos simbolis turi daug gilesnes šaknis, nei krikščionybė
lietuvoj. Antra vertus, teisingam kaime, nekalta būtent ta ir buvo, kuri be
pavainikio :) Veronika gi ne dėl to skandinosi, kad sugriešyjo, o dėl to,
kad arbe rūtos nesuveikė, arbe bobucia jos kaime nuo Alzheimerio receptą
pamiršo...

beje, neteko kada pastebėti, kad pvz., lietuviškas žodis 'saldus' yra kilęs
iš žodžio, kuris kitose indoevropejcų kalbose reiškai druską?