Tema: Re: kavine/restoranas? Kur nusivest sventines vakarienes ~10zmoniu?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-07 12:02:26
cia dienos pietus tokiom kainom, normalus patiekalai shiek tiek brangesni, bet kepsni per visa lekshte + alaus mazha bokala susisuku i 20 lt ar maziau. Seniau labai skanus ir salyginai nebrangus ten budavo steikai (man rods ~25/35 lt - nepamenu kiek) bet dabar norint steiku reikia tartis is anksto, kad jautienos pasipirktu, nes nebuvo jie populiarus.
Labai nerealus dalykas yra ashtrus brendzhio padazhas... Ir sriubos skanios.. Diena ten sunkoka rast vietos, nes visas lietuvos bankas suguzha pavalgyt, o ir shiaip ish aplinkui zhmones eina.