Tema: Re: Restoranas vestuvėms
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-19 16:14:24
kai ieshkojau vietos savoms, buvau apsitares su El Gauchio sano -
argentiniechiu restoranas pilies gatveje - apachioj jie turi labai nerealu
rusi - tiesa jei klaustrofobishku zhmoniu yra gali but problemu:).. man
labai patiko, bet paskui gavom kita pasiulyma, tai teko atsiprashyt ir
atsisakyt...
Manau turedama laiko gali pabandyt prabegt, pabandyk vieshbuchio recepcijoj
klaust Tomo, jis dabar shiaip jau vieshbuchio vadas, bet restorano irgi
nepalieka likimo valiai - susitarsit, aprodys patalpas.. man jos labai buvo
suzhavejusios...