Tema: Re: Restoranas vestuvėms
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-19 14:27:49
Bus sunku. Speju noresit buti vieni ? Tai reikai ieskoti kad atskiros sales
butu arba nedidelis koks ir pakrastyje, nes uzsidarineti savaitgaliui
nelabai kas ish rimtu nores - tiesas akant nepamenu, kad buciau uzsiroves
rimtesnese istaigose ant lenteles uzdaras vakaras. Visokiu gamyklu valgyklos
speju nelabai tenkins - Nors Naujojoj Vilnioj yra tokia kavine "Sandra" (?).
Tai savaitgaliais ten pastoviai trali vali ir lygtai puse bieso vaizdelis.

Jeigu ieskoti sales, gal Belmonto komplekse, arba tipo pilyje prie
Grigiškiu. Ten lygtai tokios atskiros patalpos yra. Dar Lenku kulturos namai
puse velnio nuomoja. Verkiu rumuose kolege zeninos - sake visai patiko, ypac
turint galvoj, kad reikalavimai panasus buvo.