Tema: Re: varškės patiekalai paprasti
Autorius: aussie
Data: 2009-02-11 09:56:38
Daug tonu varskes suvalgau, ji man jau kaip vanduo, tai as ziuriu i ja kaip
i baltymu saltini ir ugrade'inu. Jei nori rezultato tai siek tiek reikia
aukoti skonines savybes. Parasysiu tau viena is paprastu "superbaltyminiu"
recepteliu. Sio patiekalo tikslas organizma aprupinti kaip imanoma didesniu
lengvai pasisavinamu baltymu kiekiu. Tinka valgyti pries nakti (kadangi
nakti buna didziausias baltymu "badas" bo 6-8 val. i skrandi niekas
nepatenka ir organizmas tenkinasi tik dienos abaigoje suvalgytais "letais"
angliavandeniais)

 Ingridientai vienai porcijai:

Pakelis liesiausios varskes, (0,5% neriebesnes), 5 kiausiniu baltymai, 1as
trynys, 100gr lieso pieno (1%) saldus obuolys arba bananas, cinamonas, ( jei
labai truks skonio is bedos galima imesti desertini saukstelis fruktozes)

Baltymus isplaki iki "soufle" (kadangi plaktus baltymus organizmas isisavina
iki 25% geriau nei "zalius"), varske sutrini su vienu tryniu (galbut
paradoksas bet kiausinio trynyje baltymu procentaliai daugiau nei kiausinio
baltyme :) tik, jame cholesterolio taippat nemazai, todel ju kieki reikia
mazinti, sakyciau 3 tryniai per sav. yra max jei laikaisi dietos :) Sutrini
obuoli ar banana ir iberi puse arbatinio saukstelio cinamono (cinamonas siek
tiek turi riebalu degintojo "funkciju" :) nors simboliskai, bet turi) Gali
iberti ir fruktozes, kad sadziau butu. Ta varskes desertuka tada labai
svelniai sumaisai su plaktais baltymais maisydamas supili  piena ir  maisyti
reikia letai su saukstu kol pienas susigeria i varske. Visa tai dedi ant
neperstipriai ikaitintos keptuves ir sildai kol varske pradeda lydytis ir
baltymai su pienu sutingsta. Taip gausi nuo 50 iki 100gr grynu baltymu jei
nori, kad ju organizmas pasisavintu kokius 70% suvalges sita patiekala
isgerk aminorugsciu.

Sekmes sportuojant :)