Tema: Re: Makaronu gaminimo masinele
Autorius: George
Data: 2010-03-29 20:19:45
Aciu uz nuoroda. Issiunciau jiems uzklausa, nes radau dar ir darzoviu
dziovinimo centrifuga. Buvau uztikes juos ir anksciau, bet pirma nutariau
istirti vietine rinka :)
Vietineje rinkoje sausikloste labai nepalanki situacija. Thomas Phillips,
bent jau Savanoriu parduotuve, neturi. Geffu nutare veztis tik pilna
komplekta uz 380, kas manes netenkina, o Topshopas, tipo, ispardave fura ir
dabar tures tik po 2 savaiciu.