Tema: Re: zuvies parduotuve - reklama
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-29 11:01:04

"hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų
news:hoj6sp$7ne$1@trimpas.omnitel.net...
> skumbre dazniausiai skotiska, norgiska ar islandiska buna, o autentiskumo
> dabar daugiau gali arba palangoi/sventojoj/vydmantuose gali rast, arba
> kintuose

As savo akim maciau is ko ruko ir ka ruko rukykla sioje vietoje :

http://www.maps.lt/map/default.aspx#obj=319754|6197033|Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas|&xy=321196,6197271&z=100000

Ir sia vieta galimetu priskirti prie "vydamantu" ir "palangu", nes tera
kokie 5 km nuo juros. Bet tai ka cia ruko ir is kokiu produktu ruko, tai
eina jie nxj, o realiai tai reiketu i kaliuze sodinti. Is paziuros gal ir
visai nieko atrodo ta ju produkcija ir kaip pamario patriotas "hedgehogus
paiuricus" sako, ji sueina afrovilnieciams uz svieziai rukyta zuvi , bet kai
pamatai kokios pakuotes metosi salia "juodojo iejimo" i rukyklos patalpas,
tai  pradedi suprasti kodel visa sita produkcija yra totaliai beskone -
aptikome svieziai isardyta pakuote saldytos zuvies, ant kurios nurodytas
importuotojas yra lenku firma ir ant jos lenkiskai buvo parasyta, kad zuvis
sugauta 2007.06... d kazkur prie Vietnamo krantu, realizacijos data iki
2008.08.26 , o mes ten buvome 2009.07.26. Tai negi galima tiketi ,kad zuvis
buvo isrukyta nepazeidziant jos galiojimo termino dar 2008 metais, o pati
pakuote buvo kazkur saugoma istisus metis ir tik pries mums atvaziuojant
atsirado prie visu atlieku, skirtu kurenimui : malkos, senos pakuotes ir
pan. O gal ta pakuote atvirame ore isbuvo metus ir ne kiek nepakeite
isvaizdos? O as esu isitikines, kad  visose pajurio zuvies perdirbimo
cechuose realizuojami ir legalizuojami brakonieriu sugauti laimikiai ir is
uzsienio atvezta, sunaikinimui skirta zuvies zaliava ir jokiu budu jos
negalima pirkti!