Tema: Re: maisto turgus, zirmunai
Autorius: LB
Data: 2010-03-26 13:12:26
nieko gero tame Pasilaiciu turgely (jei jis tas, kur Laisves pr.)
ziurint ka perkat ten.
Desros ir vistienos geriau datraukit iki Justiniskiu - nuo Norfos 2 a einant
i turgu - po desine uz kojiniu parduotuves.
Zuvies atveza laiks nuo laiko, tik nekazkas te buvo gero. nebent stintu
viena kart, po 10 Lt
LB