Tema: Re: kibinai
Autorius: all set
Data: 2010-03-24 23:43:14
Tai galima ir farsa vietoj kapotos mesos :)

Darot kaip norit :) cia galima keitalioti bilekaip. Esme, kad cia toki
paprasta gavau recepteli. Tai ir keliau :) margarinas gal geriau kepimui.
nezinau. Yra gi zmones Organikai, kur ten viskas turi buti organiska ir tt
:) Tai jie ten zalius miltus naudos, des negyvenamoj saloj augintos parselio
mesa ir panasiai :)