Tema: Re: Keptuvė
Autorius: Junda
Data: 2010-03-20 16:35:42
Esu turėjus 2 titano keptuves Borner is puodai.lt (jie prie VCUP'o yra).
Kokybė gera, bet ir kainuoja brangiai.
Dabar jau gerą pusmetį naudojam SKK titanines indukcinei iš
www.scilis.lt. Nors jos skirtos indukcinei, bet buvo pigesnės už Borner
ir kol kas viskas idealu (naudojama kasdien). Patariau kelioms draugėms,
visos dėkoja. Scilyje dažnai būna nuolaidos.