Tema: AW: AW: Balzamiko actas - kur deti? :)
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-04 15:27:15
aš Niurnberge gyvenu, čia visokio plauko tų balzamikų, žodžiu, kaip vyno.
Kurį turiu dabar vadinasi Balsamico bianco. O modenos tradicinis turi būti
tamsus, bet modenoje dabar irgi visokius gamina. Mes buvom parsivežę rožinio
:)

bet man jie labai skaniai valgosi su česnaku - salotoms ir baltai mėsai su
granulėm, o raudonai mėsai su žaliu. arba su šita žole
http://www.laughinglemon.ch/season/vegetables/barlauch.htm