Tema: Re: greitpuodis
Autorius: SMart
Data: 2010-02-03 14:50:56
> verciam klausima kitaip.
>
> ar reikalingas greitpuodis?

Man tai buvo atradimas

> pvz per kiek laiko greitpuodi isverda vista (pasidaro sultinys)

cielos nebandžiau, bet dalys (ketvirčiai/sparnai) po 8 min virimo
slėgyje (neskaičiujant laiko iki spaudimo susidarymo ~10 min) krenta
nuo kaulo.
Bulvės - 5 min
žirniai/pupos/lęšiai - 10-15 min
Šonkauliai - 15 min. krenta nuo kaulo
Rauginti kopūstai - 15 min.

> pagrindini naudojima as matau sultiniu darymui.

Dar labai puikuma daryt trintoms sriuboms. Viską verti į vidų,
patroškini, tada atidarai, su blenderiu permali, prieskonių ir į stalą.
20 min. procesas.

> kokios dar greitpuodzio panaudojimo galimybes.

Visos, jei naturaliai virti reikia daugiau nei 20-30 min.

> ar reikia greitpuodzio uz 700 ltl, kuris atlaiko 10atm, ar pilnai uzteks uz
> 200, kuris laiko 2-3atm?

Mano už 199 akcijinis iš žanos, 2 arba 3 atm pasirinktinai.
Neįsivaizduoju kaip panaudot didesnį slėgį. Nebet žuvies koncervams su
tikslu ištirpinti kaulus/ašakas.