Tema: Re: greitpuodis
Autorius: Kabal
Data: 2010-02-03 13:02:36
"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:hkbk2f$989$1@trimpas.omnitel.net...
> verciam klausima kitaip.
>
> ar reikalingas greitpuodis?

Ir taip ir ne. Priklausomai nuo poreikiu.

> pvz per kiek laiko greitpuodi isverda vista (pasidaro sultinys)

Ziurint koks greitpuodis.
Pvz., Kopustai issitroskeno per ~30min. Viriau zirnius. Per ~20min is ju patapo ziurniu kose.

> pagrindini naudojima as matau sultiniu darymui.

Na, kodel, as matau saltienos darymui/karkos(-u) virimui, troskinimui...

> kokios dar greitpuodzio panaudojimo galimybes.
>
> ar reikia greitpuodzio uz 700 ltl, kuris atlaiko 10atm, ar pilnai uzteks uz 200, kuris laiko 2-3atm?

Turiu eilini gartrauki uz ~150Lt is ThomasPhilips'o. Turbut atlaiko 2-3atm. Man to pilnai pakanka, nors negaliu konkreciai atsakyti nepabandes greitpuodzio atlaikancio 10atm. Nors pagal slegi, tai geriau nei eilinis autoklavas :)