Tema: Re: Risotto con sedano (virtuvės naciams neskaityti)
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-03 09:37:30
2010.02.03 00:59, Budulis rašė:
> atsiprasau uz nemoksiskuma/kolukietiskuma,
> bet ka visi randa tam ryziu ir priedu jovale ?
> ne v abydu as cia.
> bet niekaip nesuprantu risotto kaip maisto.
> na skamba patiekalo uzvadinimas - mandriai...
> ale vistiek mano supratimui nepasiekiama...
> kaip ir avizinio kisieliaus gardumo nesuprantu.
>
> na bet - "na vkus i cvet - druzei net"

Tamsta esate visiškai teisus, risotto yra pigus kolūkietiškas (na
Italijoj kolūkių nėr, tai tebūnie kaimietiškas), riebokas, bet dėl to
gana sotus maistas, skirtas skrandžiui bent laikinai užkimšti. Be to
paruošiamas greitai ir nesudėtingai. Dėl to ir populiarus.

Aišku šiais laikais iš šio paprastučio patiekalo bandoma padaryti otkutiūrą.