Tema: Re: 40kb - Re: Risotto con sedano (virtuvės naciams neskaityti)
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-02 17:30:25
2010.02.02 17:13, Indraja rašė:
> Gal ir originalu, bet pasiulyciau ateiciai skanesni ir sveikesni
> "ubagini", kaip pati vadinu "kinietiska vegetariska plova" :)
> Vaikas mano, su pagaliukais megsta ji valgyti. Naudojam - irgi kas
> papuole po ranka, o svarbiausia, kad papultu:
> Ryziai (irgi bet kokie)

Beje tie itališki norfiniai ryžiai kol kas man metų atradimas (aišku dar
tik vienas mėnuo šių metų praėjo :) ). Dariau su jais plovą - labai
neblogai gavosi, risotto irgi panašiai į nuotraukas iš interneto :)

> Minimaliam variantui - morkyte ir svoguniukas + pora saukstu aliejaus.
> Ryzius isverdam vandeny, kad liktu birus, jei zinot, kad nesigaus,
> verdam su daug vandens, isvirus - nukosiam, atvesinam. Morkyte
> sutarkuojam, svoguniuka - supjaustom, aliejus - i keptuve, tada ikaitus
> aliejui pakepinam mokrytes, tada sumetam svoguniuka, o kai viskas apkepa
> - sudedam ryzius. Dar truputi pakepinam, ir vualia :) Paskaninam
> druskyte, ar sojos padazu, prieskoniai pagal skoni.

Tai tokius reikalus mes irgi verdam kepam :) Paprastai kaip prieskonius
naudoju kokią masalą ar karį. Bet šį kartą užsimaniau risotto, ko niekad
nebuvau daręs.