Tema: Re: Kauno ukininku turgus: beveik reklama
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-02 11:47:33
Lupikautojai jie. As perku silkes jau senai ir dar ne kart neteko uz viena
silke moket 3.5 lt (Vilniuje jie praso 4 lt).Dazniausiai gera silke tesveria
300-400 gr,tai ivertinus kiek praso uz vieneta,gausis ,kad 1 kg kainuoja
paie 10 lt!Kai tuo tarpu sveriama silke daugiau kaipo 7.5 lt/kg nekainuoja
niekur.