Tema: Re: Kauno ukininku turgus: beveik reklama
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-31 12:50:06

"pablas" <pablas112@gmail.com> parašė naujienų
news:hcgvl6$iod$1@trimpas.omnitel.net...
>  Geras atradimas - Rusnes zuvis. Prekiauja tokia silkute, kad pirstus
> gali nusilaizyt. Kitu produktu nebandziau, nors atrodo labai graziai.

Ne Tu pirmas giri ju silke! Norejau pasiteiraut ar ji pas juos sufasuosta ar
parduodama sveriama-su galvom ir viduriais?

>  Naminiai kiausiniai parduodami "is po prekystalio".Tie, kur tikrai geri.

Siandien 7 val ryto jau buvau Rudaminos turgavieteje. Tiesiu taikymu
nubindezenau link motereliu,prekiaujanciu gyvomis vistomis, nes anksciau esu
mates, kad jos prekiauja ir svieziais vistu kiausiniais. Isivaizduojate kiek
sumokejau uz nesvietinio dydzio naminius kiausinius? Ogi po 4 lt uz desetka
vienetu! Tai ar verta pirkt parduotuveje?