Tema: Re: Abaliu vyns
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-04 19:13:28
"0.5 B" <ponasmonas@gmail.com> wrote in message
news:ha9nsb$v72$1@trimpas.omnitel.net...
> Povilai, as issakiau tik savo patirti zmogui, kuris jos prase. Man gavosi
> puikus vynas [na, aisku, tu gali tai paneigti  :)) ] is obuoliu ir
> vynuogiu, visi lietuviski ir neskiesti. Gal tai nera PAGAL TAISYKLES, ir
> labai saunu, kad tu zinai daugiau ir gali padeti.

As pazystu viena vyno gamintoja,kuris bene 20 metu gamina naminius vynus ir
niekad neskiesdavo sulciu.Ir tik siemet suzinojo,kad jas galima skiesti ir
tik siemet suzinojo ,kad egzistuoja toks reikalas kaip vyno mieles.Bet jam
pasiseke,kad jis gamindavo vyna is daug cukraus turinciu vaisiu.
Jeigu buciau as jam tai pasakes,tai jis 200% nebutu patikejes,bet kai jis
apsilanke mano nurodytoje parduotuveleje Kalvariju/Europos pr-to sankirtoje
ir ten isgirdo paskaita apie vynu g-bos technologija,pradejo ieskot
literaturos ir dabar jau siek tiek kitaip ziuri i naminio vyno gamyba.