Tema: Re: Abaliu vyns
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-03 21:24:46
"0.5 B" <ponasmonas@gmail.com> wrote in message
news:ha7aa5$9bu$1@trimpas.omnitel.net...
> pas mane tai burbuliavo gal 4 menesius, tiesa, buvau dar cukraus veliau
> idejes siek tiek. Jokiu mieliu nereikejo ir neturetu reikt. As neskiedziau
> sulciu, ir nezinau, kam ta daryt?

Nereikia girtis tuom,kad kazko nezinai!O kad kita roza zinotum,tai pasakysiu
kodel visas be isimties lietuviskas sultis _p r i v a l o m a_
skiesti,gaminant vyna - musu vaisiai nesubrandina tiek saldumo,kad jo
uztektu teisingam vyno fermentavimui ir netgi atvirksciai - musu vaisiai yra
per rugstus,todel sultis ir reikia skiesti ir saldinti.Priesngu atveju yra
didele tikimybe pasigamint acta.O konkreciai obuoliu sultis,gali tekt
skiesti net santykiu 50:50,priklausomai nuo sulciu rugstumo.