Tema: Re: Degtine
Autorius: Splitas
Data: 2009-10-02 13:57:59
man, kaip ugnies burnoj ir siknoj megejui, parveze lauktuviu is meksikos pipiriuku dziovintu maisa: tai ten ant antros puses yra piesinys spalvinis - imi is maiso pipira, dedi prie spalvos, tada skaitai koks astrumas, ir is esmes dzin ar su seklom ar be - nes tamsiai rudi (jau beveik visi isrankioti:) net be seklu taip kerpa, kad ir pienukas litrais nepadeda...

--
pagarbusis Splitas