Tema: Re: Degtine
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-02 11:11:23
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ha4a2f$f5j$1@trimpas.omnitel.net...
>o man shtai kyla klausimas, kodel visi receptai sako, kad reikia ishvalyt
>nuo seklu, ar tik del ashtrumo, ar jose dar kokio brudo yra? Ash niekad
>nevalau, dar specialiai i koki troshkini suberiu visas netychia ant
>pjaustymo lentos ishsibarschiusias seklas:)

Man atrodo,kad tik del nesukontroliuojamo astrumo.Nes be seklu,tai astruma
dar galima prognozuoti,o su jom atskiri pipirai nuo to paties krumelio buna
skirtingo stiprumo.
Siemet pavasari gavau is kartais cia parasancio CinCas kazkokiu tai is cili
pipiriuku seklyciu.Sudygo labai labai sunkiai is kokiu 10 seklu tik 1
medelis.Uzaugo apie 10 cm ilgio vidutinio storumo ir skirtingu spalvu
pipirai.Viena imi ir valgai be vargo,o kita,vos atsikandus,reikia jau ieskot
gesintuvo.