Tema: Re: kriausiu vynas?
Autorius: basta
Data: 2009-10-01 13:53:05
Pagal viska mazai laiko gyvenote sovietuose, kad nezinote kalvadoso skonio
ir kvapo. Gerai prisimenu, kai uzkanda pie kalvadoso buvo tik obuoliai tai
jie  kvepejo kalvadosu, o pats kalvadosas tikrai neturi obuoliu kvapo. Tas
kvapas ir skonis nera stebuklingi ir niekas nepuldavo prie jo, nors
kiekvienoj parduotuvej buvo. Dabar maciau newsuose jo iesko. Slivovica
populiari Cekijoje, Bulgarijoje, bet tai jau kitas skonis.

">> O tas obuolinis kalvadosas, kvepia duonele ar obuoliais, ar dar kokiu