Tema: Re: kriausiu vynas?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-01 12:21:53
"AlfIndraja" <indraja_@_indraja.com> wrote in message
news:ha1rlo$t1t$1@trimpas.omnitel.net...
> Gaila neturiu pazistamu, kas fabrikeli samanes turetu...

Vilniuje Savanoriu prospekte (bene Plastos pastate) yra firmele,kuri
prekiauja laboratorine iranga.Jie turi ne vienos rusies distiliatoriu.Sitas
aparatas puikiausiai tinka tokio kiekio vynelio pavertimui samane.Kainuoja
apie 600 lt ir daugiau (su elektroniniu valdymu iki 2000 lt).

> O tas obuolinis kalvadosas, kvepia duonele ar obuoliais, ar dar kokiu
> velniu? Galvoju, kas gautusi is mano kriausiu raugo...

Jis praktiskai niekuom nekvepia.Bet geriant jauciasi vaisinis skonis,bet
teigt,kad galima atskirt kur buvo kriauses,o kur slyvos,tai tikrai
negaleciau.