Tema: Re: Vidukles koldunai- mitas ar realybe?
Autorius: toot
Data: 2009-09-04 13:59:57
kavarske yra labai senai dirbanti maza kavinuke, berods zenkliuka
kulinarinio paveldo turinti.  Vaziuojant nuo elektrines puses, po kaire, tik
pakilus ant kalno. pastatas toks slykstokai avietinis. Arkliukas mazi
koldunai, gali valgyt vietoj , gali pirkti saldytus issinesimaui.
Pravaziuodamas visuomet stengiuosiu uzssukti ir uzkasti, nors aplinka ir
nelabai, taciau man spirguciu padazas ju irgi patinka.