Tema: Re: Vidukles koldunai- mitas ar realybe?
Autorius: LB
Data: 2009-09-04 13:13:55
Povilai, apie Maskvos koldunune turiu toooookius liuks atsiminimus (ziema, 3
porcijos ir stikline snabes prie ju) - tik kompanija kartais neauksciausio
lygio budavo...
Del Vidukles:
kai minimos kavines nebeliko, gal dar 3-4 metus koldunus dave taip vadinama
vairuotoju uzeiga (vien furistai) Vidukles pakrasty i Klaipedos (?) puse.
esu valges, buvo tokie kaip tie minimi legendiniai. Dabar jos nebera.
Nikola ne tas, ne tas. Krante nesu buves, kaip ir dar vienoje threade
minimoje autostrados vietoje.

Prasau daugiau info apie Kavarska - kur tenais? butu malonu pabandyt

LB
Corolla 06 1.6