Tema: Re: Idarytos paprikos sumustiniai
Autorius: A&G
Data: 2009-08-27 14:45:21
skanu :) mes cia siemet uzsiauginom per daug sparaginiu pupeliu, tai galiu pasiulyt kaip jas pasigamint po vat tokiu sumustiniu, viska darom taip pat kaip cili troskini tik vietoj paprastu pupeliu dedam supjaustytas sparagines, svarbu nepertroskint, kad dar butu tokios traskios, super patiekalas pasibarscius ant virsaus kieto tarkuoto surio ir su balta megstama duona, trecia diena megaujames