Tema: Re: Kur skaniausios picos Vilniuje!
Autorius: ROOTS
Data: 2009-02-01 14:57:38
Jei ten buvo tokie atpjaunami gabaliukai is dideliu staciakampiu gabalu, tai ten ne pica, kazkaip kitaip vadinasi, nepamenu. Bet man ir jos neikiek nepanasios i lt picas.
Bet aisku, kaikurie zmones ir nepajaucia jokio skirtumo pvz tarp italisku ir lietuvisku picu. Daznai zmonems tas pats buna, jie nejaucia skirtumo ragaudami. Cia bendrai apie maista . Cia nei blogai, nei gerai, tieisog yra tokiu zmoniu.