Tema: Re: Kur skaniausios picos Vilniuje!
Autorius: ROOTS
Data: 2009-01-29 18:45:32
Nebuves Peru, neragaves ten bulviu, todel negaliu palygint :)
As nelabai suprantu kur link mes einam siuo pokalbiu?
Nori pasakyt kad as issisokau su Italija? Ok. Tebunie. Tiesiog as ten paragaves, cia nieko doro nebematau.
O ar uzklausejas buvo ar ne Italijoj nezinia, jei buvo - jam mano atsakymas tinka ir jis supras apie ka as. Jei nebuvo - mano atsakymas jam nieko nereiskia, nebent paskatins nuvykt ten ir paragaut :)
Ta prasme as paminedamas Italija nenorejau pult matuotis bybiais kas kur buvo, ar Latvija, ar Italija siais laikais didelio skirtumo nebera :)
Peru va jau rimciau ir sudetingiau ;)