Tema: Re: Req: Karpio paruosimo recepto
Autorius: designas
Data: 2009-01-26 16:58:30
Nu del naturalumo tai klystate. Nebutina karpi pirkti maximoje (ir
piktintis, kad jis nenaturalus).
Galima karpi pasigauti (kartais), as pirkau is zmogaus, kuris pramogine
zukle uzsiima (ne pramonine), tiesiog pagavo kelis, kad pernest i kita
pruda, tai sakau duok man - ir dave :)
Issikepiau savaitgali, tikrai jokio dumblo kvapo nebuvo (siaip tik jurines
zuvis valgau, nes dumblas nepatinka)