Tema: Re: WOK darzhoves
Autorius: buran
Data: 2009-01-23 18:28:41
Esu įsitikines, kad WOK VEGETABLES yra bet kokios daržovės iškeptos (ar
apkeptos) voke :)
O jei kokia nors firma išleido rinkinuką a la wokvegetables - tai čia
grynas marketingas. Kaip ir duona "tinkama vegetarams" :)
Kiniečiai žmonės neišrankūs, jie valgo visas daržoves (ir bet kokią
mėsą, skirtingai nuo musulmonų, žydų ar krikščionių).

Bet jeigu reikia marketingo, man atrodo visuose didžiuosiuose prekybos
centruose šaldytose daržovėse yra kažkastai tipo "kiniškas mišinys".

Gipsas has brought this to us :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net