Tema: Re: Kokybi
Autorius: S.Mart <strazdaitis [nespaminkim] @ aTa gmail.com>
Data: 2009-01-21 20:27:20
Kaip pagal savo kainą Galintos Basmati yra pusė velnio. Aš apsistojau
tiek Sachrazade Jazmin arba Atry Basmati (tiek Sachrazade tiek Atry yra
keletas rūšių). Juos perku Vilniuje Basanavičiaus 18, ten yra maišų ir
po 2 ir po 5 kg. Manau esant reikalui galėtų tau ir atsiųsti. Kainos už
kg 13-14 lt, žiūrinėjausi pirkti tą didelį maišą, bet sutaupymas
gaunasi apie 5 %, tai ramiai pirklioju po kg.

p.s. Keistai tu Chikipiki čia sugalvojai "noriu geros kokybės pirksiu
didelį kiekį" ... O kas bus jei tau tos geros kokybės nepakaks arba
šiaip nepatis ? Turėsi 5-10 kg sumo imtynėms skirtų atributų :) Gal tu
geriau pasiimk po 1 kg keletą, pasibandyk ir tada žinosi bant gamintoją
ir rūšį, nes dabar matau ieškai geros kokytbės nepigesnių nei 10 lt

M.