Tema: Re: Kokybiski ryziai didesniais kiekiais Kaune: kur?
Autorius: CinCas
Data: 2009-01-21 16:52:14
galiu paantrinti, kad tikrai kokybe skiriasi. netgi neseniai atsiradusiu
rudu ryzhiu. geriau uzh shirpoterbinius baltus bendrai paemus, bet
nesulyginsi su atsivezhtiniais ish uzh juru mariu. nei skonis, nei
konsistencija neprilygsta.
vilniuje, tai perkuosi basanavichiaus gatveje kartais, jei tenka sushi
daryti, bet kaune tikrai negaliu patarti kur isigyti geresnes kokybes
ryzhiu.