Tema: Re: Ka gero-blogo pasakysit?
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-07 17:57:47
Gal todėl, kad baterija ten padori (žinoma, jei kitaicai tokią ir įdėjo kaip parašė).

Iš kitos pusės nelabai suprantu aš to gamintojų noro kuo plonesnėm briaunom (ne apie ekrano rėmelį šneku) telefonus daryt - čia tik mano nuomonė (nors tokius atsiliepimus esu girdėjęs ir iš šalies), bet Samsungo Edge serijų aparatai yra turbūt patys nepatogiausi laikyt rankoj, jau nešnekant apie tai, kad dėl tokių tendencijų aparatai paskui net lankstosi :-)

Žodžiu, nežinau ant kiek tas Oukitelis gaidys ar ne, bet bent jau prie storio tai tikrai kabinėtis nereikia....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/