Tema: Re: Ka gero-blogo pasakysit?
Autorius: zZz
Data: 2016-10-06 10:00:20
Iš turinčio:

"biški plyta, bet iš esmės gerai. akumas ilgai laiko, kas labai neįprasta.
spec'as su hw kaip ir atitinka. su MTP problemos. didžiausias minusas ko
gero kad androidas. turint omeny kad praeitas mano android su 2 buvo, tai
šuolis didelis į priekį. security management'as jau normalus. resource
management'tas jau šioks toks yra. gali tikrai prakillinti pats apsus be 3rd
party softo."