Tema: Re: Operatoriaus keitimas
Autorius: Exo
Data: 2014-05-03 16:45:48
Dabar prie šito dar pasakyk kad naudoji ne paprastą telefoną o kokį nors smartfoną su kokiu nors android...?

Exo

"Sniegas"  wrote in message news:lk2lfs$9ei$1@trimpas.omnitel.net...

1884 numerį aš naudoju pasitikrinti sąskaitos likučiui. Ne visada gi
mintinai žinosi, kiek sąskaitoje likę pinigų, o čia bet kada susukai 1884 ir
gauni atsakymą apie balansą. Kai buvau Bitėje, skambindavau porą - tris
kartus per savaitę. Jei būčiau žinojęs, kad Omnitel apmokestina tai, ką Bitė
duoda už dyką, tikrai į Omnitel nebūčiau ėjęs.

"Exo"  wrote in message news:lk13t0$ve7$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas"  wrote in message news:lk0j9p$pfg$1@trimpas.omnitel.net...

>Mane suviliojo Omni. Na ką, pasinaudojau, ir jau po dienos pasigailėjau -
>sms siuntimo ataskaitos apmokestintos,

Nx tau jos?

>skambučiai į Swedbank trumpuoju numeriu 1884 apmokestinti.

Tai yra taip svarbu, jog per mėnesį gausis net 1Lt? Ar tu tą numerį naudoji
kaip sexą telefonu?

>Turėjau Labas kontraktą, tai Omniu nusivyliau, ir dar kaip kvailys dvejų
>metų sutartį pasirašiau.

Kokiu tikslu šiais laikais yra pasirašinėjamos ilgalaikės sutartys, kai yra
neterminuotų galimybė?

>Juk reikia kartais siunčiant sms žinoti, ar gavėjas gavo mano sms.

Nx?

>Nieko gero tame Omnije.

Klysti...

Exo