Tema: Re: Operatoriaus keitimas
Autorius: Sniegas
Data: 2014-05-02 20:06:01
Mane suviliojo Omni. Na ką, pasinaudojau, ir jau po dienos pasigailėjau -
sms siuntimo ataskaitos apmokestintos, skambučiai į Swedbank trumpuoju
numeriu 1884 apmokestinti. Turėjau Labas kontraktą, tai Omniu nusivyliau, ir
dar kaip kvailys dvejų metų sutartį pasirašiau. Juk reikia kartais siunčiant
sms žinoti, ar gavėjas gavo mano sms. Nieko gero tame Omnije.

"Yvl"  wrote in message news:lilb1f$1h4$1@trimpas.omnitel.net...

o kai ima kainuot - pasidaro pyzdec kaip nepatogu? ;)

"Donas"  wrote in message news:liji35$bus$1@trimpas.omnitel.net...

O nafig verstis per galva ir nesiust MMSu, kai nekainuoja Teledemoj? Nes
reikalinga aiski foto su mazai kb, kad gavimas butu iskarto recipientui
matomas.