Tema: Re: a-GPS
Autorius: NFS_Turbo
Data: 2009-04-24 13:20:22
ble, agps ne devaisas, kiek galima kartot.

dviratis be benzo vaziuos, gps imtuvas veiks, ir atvirksciai
variklis su benzu veiks, agps su rysiu veiks, be - neveiks.

ar matei bent viena gps navigatoriu, kuris butu su agps? ne delninuka, kompa o standalone gps?

pasiskaityk, ko reik, kad agps veiktu:
http://www.gpsworld.com/gpsworld/article/articleDetail.jsp?id=12287