Tema: Re: LG Nexus 5
Autorius: ROOTS
Data: 2014-02-28 18:11:26
nu pas mane tokios problemos nera

"RD"  wrote in message news:len1mo$jfh$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane problema kitokia
Gryzti namo telefonas prisijungia prie wifi ir viskas ok
Po kazkiek laiko paimi telefona , rodo wifi prisijunges, wifi ikonyte
sveicia visom padalom, o realiai rysio nera. Isjungi ir ijungi wifi vel
kazkiek laiko veikia , po to vel dingsta. Kazkur radau patarima kad
pasikeisti IP adreso suteikima is automatinio i rankini , padariau taip
ir problemos baigesi.
Ant kitu tinklu problemos nepastebejau , tik namie.