Tema: Re: Sugedęs s3
Autorius: Gytis
Data: 2013-11-25 18:00:55
On 2013-11-25 15:41:01 +0000, trigras said:

> paguglinau uz meska:
> http://www.phonearena.com/news/Samsung-firmware-update-will-fix-sudden-death-issue-with-the-Galaxy-S-III_id38234
> :)
>
> siaip variantas - ims soursus, ir uzkomentuot power mygtuka ...

Tai vat kad neužsibootina iki galo. Ir šiaip nelabai panašu į SDS, bent
jau pagal kitus youtube moviekus. Pas mane jis kartais pasikrauna. Ir
tas kartais būna kai primaigai power mygtuką . Ir šiaip iki kurios
vietos pasikrauna priklauso nuo power mygtuko spaudymo/laikymo... Tai
vat ir įdomu ar čia SDS ar ne.

Power mygtukas išsiima labai paprastai su karšto oro srove, tada galima
užtrumpinti trumpam kontaktus ir žiūrėt ar kraunasi. Manau tada būtų
aišku, ar čia SDS, ar visgi power mygtukas. Vat tik reikia meistrą
surasti kuris tuo užsiimtų, nes darbas panašu kad nesudėtingas.