Tema: Re: skambuciu grupavimas android
Autorius: Darius
Data: 2013-11-18 23:02:33
Ar radai sprendima sitam dalykui? Nes man irgi aktualu, nerandu, kaip
padaryti, kad Androide rodytu ne kiekviena skambuti atskirai, o grupuotu
pagal numerius viska, kas su tuo numeriu susije (siusti skambuciai, priimti
skambuciai, praleisti skambuciai, siusti ir gauti sms) i viena treda. Ir
tokius tredus keistu vietomis pagal naujausia ivyki.