Tema: Re: 3G bazine stotis
Autorius: padugne
Data: 2013-11-08 20:31:54
On Fri, 08 Nov 2013 17:07:09 +0200, Pjero wrote:

> Open signal jau naudoju su iPhone tik nepagaunu kampo rodo aplinkines
> stotis, bet kaip žinoti prie kurios aš pasijungęs
>
> p.s. man tai aktualu, nes turiu kryptinę 3G anteną su modemu

Tai as tau sakau - jo sv. Steveness I sito nenumate.

Tai ka jis rodo yra banalus feikas. Per telefono location services jie
mazdaug nustato kur tu esi, o tada tiesiog  parodo aplink esancias
bazines stotis. Su prisijungimu ar tokio nebuvimu tai neturi nieko bendro.

Tiesiog nera legalaus budo appsams prieit prie tokios informacijos. Nes
sitame kalejime tai nenumatyta.

--
kthxbai.