Tema: Re: Blackberry pasimaudė
Autorius: 0.5 B
Data: 2013-04-01 17:16:18
bliac, kas per įprotis ardyt prieš pažiūrėjus instrukciją, kaip tai daryt  :)   nuroviau vieną šyną nuo micro sd kortos [kiek supratau], tai gal nebent anos neskaitys, o kitkas veiks... na pabandysiu surinkt šiandien. bus matyt. Beje, kažkokie raudoni popierukai viduj - ar tik nebus čia drėgmės indikatoriai gamintojo sudėti, kad pamatyt, kad drėgmės gauta ir siųst garantinius tokius nx?  :)
Garminui panašu kad chajuk, visa plokštė buvo apsinešus alia korodavus. nu bet čia nedidelis minusas.
o mašininis pultelis atsigavo, pakeičiau baterijas. Na, ten nelabai gal yra kam gest. Tik galvoju, gal užsandarint jį kokiu silikonu atsargai? Ar negerai, turi vėdintis?