Tema: Re: Blackberry pasimaudė
Autorius: Audrius
Data: 2013-04-01 14:50:01
Sveiki,
as su savo 9800 esu plaukiojes lt ezeriuke, aisku be surymelio....kas
l.gerai padejo ir neliko jokiu pasekmiu, tai idejo I auto padejau nat putimo
angos ir uzkuriau kondicionieriu, veikia iki siolei...
o siaip praplaut ir dziovinti...
Sekmes ir geru rezultatu :-)

Audrius

"Levas"  parašė naujienų news:kja7l2$n75$1@trimpas.omnitel.net...

isplauti juros vandeni siaip sunkoka. O zinant, kad "tik islipus i
kranta isemiau batarke", tai telefona manau galima ismesti.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt