Tema: Re: Grobiami mobiliojo ry
Autorius: padugne
Data: 2012-12-18 16:07:52
On Tue, 18 Dec 2012 14:11:24 +0200, rr wrote:

> Nu bet useris sutarty varnelę turėtų uždėt „noriu, kad telefonas veiktų
> užsieny“.

Galima dar prisigalvot ir kitokiu varneliu: "noriu siust sms", "noriu
paskambint i uzsieni", "noriu paskambint lietuvoje i kitus tinklus" etc
etc :)

Roamingas siais laikais yra savaime suprantama mobilaus rysio paslaugu
dalis. Todel jei ir reikia kokiu nors varneliu, tai tik atvirkstiniu:
"noriu kad atjungtumet roaminga".

--
kthxbai.